Az alábbi szabályzat a torna összes résztvevőjére vonatkozik! A szabályok nem ismerése nem mentesít azok betartása alól!
Alapszabályok:
- A tornán való szereplésre bármely V-VI-VII vagy alacsonyabb osztályú csapat jogosult!
- Legfeljebb 8 csapat nevezését fogadjuk el!
- nevezni a szervezőknél kell, ht-mailben.
A kupa menete:
- a torna fordulói barátságos mérkőzésekből állnak.
- a meccseket a résztvevő csapatoknak kell lekötni a kupa oldalán, a "Fordulók" menüpontban közzétett sorsolás alapján.
- a kupa két szakaszból, egy csoportszakaszból és egy kieséses szakaszból áll.
Csoportszakasz:
- a meccseket normál szabályokkal kell lekötni.
- a mérkőzéseken mindig a pályaválasztó csapat játszik otthon! Egyben a hazai csapat tulajdonosa a felelős azért is, hogy a kihívás időben el legyen küldve!
- az a csapat, amely két mérkőzésén nem áll ki, azonnali kizárásra kerül!
- ha valaki még a Magyar Kupában szerepel, az 1-0ra veszíti el meccsét, de nem számít lekötési hibának.
Továbbjutást rangsoroló tényezők:
Kieséses szakasz:
- 4 csapat juthat a kieséses szakaszba, csoportonként 2-2.
- a meccseket kupaszabályokkal kell lekötni, a szervezők által megjelölt stadionba, amelynek régiója nem egyezhet meg egyik érintett csapatéval sem, vagy mindkét csapat régiójával meg kell egyeznie!
- egy meccsen dől el a továbbjutás. A sorsolást az adott forduló előtt legalább 5 nappal közzé tesszük az oldalon.
- a meccseken a pályaválasztónak megjelölt csapat felelőssége a kihívás elküldése.
Elkésett lekötés, hibás lekötés, bármilyen probléma:
- bármiféle probléma adódik a mérkőzés lekötésével, kérünk Titeket, vegyétek fel a kapcsolatot a szervezővel! Enélkül nem írunk jóvá eredményeket!
- ha valaki nem tudja elfogadni ellenfele kihívását a határidőn belül, az is szóljon nekünk, és ellenfelének is! Más esetben ellenfele (ha szól nekünk) 3-0ra nyer, és kereshet szabadon ellenfelet magának!
- azoknál a le nem kötött meccseknél, ahol nem derül ki, hogy ki hibázott, 0-0-s eredményt írunk jóvá, és mindkét félnek egy-egy lekötési hibát számolunk!
- 2 le nem kötött mérkőzés után az adott csapatot (ha mind2 az ő hibája volt) kizárjuk! Addigi eredményeit töröljük, és az ellenfeleknek adjuk, 3-0ás eredménnyel!
Kivétel: ha egy másik csapat beszáll a kizárt csapat helyére, akkor az eredményeket átveszi a beugró csapat! Kieséses szakaszban viszont már nincs lehetőség beszállásra!